سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله فولادی استیل چیست

لوله فولادی استیل در درجه اول در سیستم های لوله کشی برای انتقال سیالات یا گازها استفاده می شود. ما لوله فولادی را از آلیاژ فولادی حاوی نیکل و همچنین کروم تولید می کنیم که به فولاد ضد زنگ خواص مقاوم در برابر خوردگی می دهد. لوله فولادی استیل در برابر اکسیداسیون مقاومت می کند و آن را به یک محلول با تعمیر و نگهداری کم تبدیل می کند که برای دمای بالا و کاربردهای شیمیایی مناسب است. از آنجا که به راحتی تمیز و ضدعفونی می شود، لوله فولادی استیل برای کاربردهای غذایی، نوشیدنی ها و کاربردهای دارویی نیز مورد نظر است.
 
لوله استیل 316
معمولاً با استفاده از فرایند جوشکاری یا اکستروژن تولید می شود. فرآیند جوشکاری شامل شکل دادن فولاد به شکل لوله و سپس جوش دادن درز ها به یکدیگر برای حفظ شکل است. اکستروژن یک محصول بدون درز ایجاد می کند و شامل گرم کردن یک میله فولادی و سپس سوراخ کردن آن از وسط برای ایجاد یک لوله است.
 
اصطلاح "لوله" و "لوله" اغلب برای توصیف یک محصول استفاده می شود، اما مهم است که تفاوت را بدانید. اگرچه شکل استوانه‌ای مشابهی دارند، لوله‌های فولادی با قطر داخلی (ID) اندازه‌گیری می‌شوند، در حالی که لوله‌های فولادی با قطر خارجی (OD) و ضخامت دیوار اندازه‌گیری می‌شوند. تفاوت دیگر این است که از لوله ها برای انتقال سیالات و گازها استفاده میشود، در حالی که از لوله ها برای ساخت قطعات یا اجزای ساختاری استفاده می شود.
لوله های فولادی ضد زنگ دوام طولانی مدت و مقاومت در برابر خوردگی را ارائه می دهند
لوله های Totten لوله های فولادی استیل را ارائه می دهد که با ASTM A-312 و ASME SA-312 جوش داده شده و تولید می شود و در گرید های فولادی 304L و 316L ارائه می شود. ما به طور کلی لوله های استیل جوش داده شده خود را در اندازه های مختلف از 1/8 اینچ اسمی تا 24 اینچ می سازیم. ما همچنین لوله های فولادی استیل بدون درز تولید شده بر اساس ASTM A-312 و ارائه شده در هر دو نوع فولاد 304L و 316L را ارائه می دهیم. محدوده اندازه اسمی برای لوله های استیل بدون درز ما معمولاً از 1/8 تا 8 اینچ متغیر است.
برخی از کاربردهای رایج لوله های فولادی استیل عبارتند از:
فرآوری مواد غذایی
عملیات نساجی
آبجوسازی ها
تصفیه خانه های آب
فرآوری نفت و گاز
کودها و آفت کش ها
کاربردهای شیمیایی
ساخت و ساز
داروسازی
قطعات خودرو
تفاوت بین استیل 304 و استیل 316 چیست؟
استیل سری 300 یک آلیاژ کروم نیکل است که در طیف وسیعی از محصولات از جمله لوله های استیل و لوله های فولادی تولید می شود. هر دو لوله فولادی 304 و 316 به اندازه کافی بادوام هستند تا استحکام خود را در دماهای بالا حفظ کند، در برابر خوردگی مقاومت کند و نگهداری آن آسان است. انتخاب بین مواد بسیار به نحوه استفاده شما از لوله و محیطی که لوله در آن نصب می شود بستگی دارد.
 
استیل نوع 304 شاید رایج ترین نوع مورد استفاده باشد زیرا مقاوم در برابر خوردگی و ضدعفونی آسان است. این نوع فولاد اغلب برای مصارف غذایی و آشامیدنی ها در کاربرد های ساختمانی استفاده می شود.
 
استیل نوع 316 همچنین در برابر خوردگی مقاوم است و به راحتی تمیز می شود، اما در برابر خوردگی ناشی از مواد شیمیایی و حلال ها مقاوم تر است. به همین دلیل، استیل 316 برای کاربردهای صنعتی و جراحی یا کاربرد های خارجی یا دریایی به دلیل مقاومت در برابر خوردگی کلرید ترجیح داده می شود.
لوله های فولادی استیل طیف وسیعی از مزایای را برای برنامه شما فراهم می کند
استیل یک ماده بسیار متنوع است که می تواند برای طیف گسترده ای از کاربرد های داخلی و خارجی استفاده شود. استفاده از مواد ضد زنگ برای پروژه لوله شما چندین مزیت دارد، از جمله:
سبک وزن
بادوام
ماندگاری طولانی
سرعت جریان بالا را کنترل می کند
ماشین کاری آسان
ضد خش
آسان برای ضدعفونی کردن
تعمیر و نگهداری کم
مقاومت در برابر خوردگی برتر
مواد قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست