سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاومت شیمیایی لوله پلی اتیلن


انعطاف پذیری: آنها برای قرار گرفتن در مناطق تپه ای و ناهموار مناسب هستند، زیرا انعطاف پذیری به لوله ها اجازه می دهد تا با کانتور زمین سازگار شوند. انعطاف پذیری امکان جابجایی، تخمگذار و همچنین حمل و نقل آسان را فراهم می کند و در نتیجه هزینه نصب کلی را کاهش می دهد. این لوله ها را می توان به صورت کویل (از 20 میلی متر تا 110 میلی متر OD) و در طول های مستقیم عرضه کرد.

وزن مخصوص کم: وزن سبک در مقایسه با لوله های فلزی معمولی مانند GI, CI, MS به دلیل چگالی مواد کم. به دلیل وزن کم، حمل و نقل آسان، کاهش هزینه های حمل و نقل، کاهش نیروی انسانی و حداقل هزینه نصب می باشد.

مقاومت شیمیایی خوب: عموماً خورنده نیستند و در نتیجه برای استفاده حتی در شرایط محیطی خصمانه قابل قبول هستند.  لوله پلی اتیلن برای استفاده در محیط های شور ایده آل هستند.

توانایی جوش کامل: با روش‌های جوشکاری فیوژن و جوشکاری الکتروفیوژن به یکدیگر متصل می‌شوند که این اتصالات را بسیار قابل اعتماد می‌کند.

مقاومت در برابر سایش / سایش: مقاومت عالی در برابر سایش / سایش. با توجه به این ویژگی منحصر به فرد از این لوله ها برای ذخیره شن و ماسه معادن، لایروبی در بنادر، آبگیری معادن، حمل و نقل دوغاب های ساینده مانند کنسانتره سنگ معدنی، خاکستر دیگ بخار، خرده چوب، خمیر کاغذ و غیره تحت فشار بالا استفاده می شود.

ضریب اصطکاک کم: سطوح داخلی که بسیار صاف است. سطح داخلی صاف ویژگی های جریان عالی و حداقل تلفات فشار را ارائه می دهد.

سخت و قوی: مقاوم و مقاوم در برابر ضربه هستند. آنها به راحتی می توانند فشارهای داخلی خاک و همچنین بارهای ترافیکی خارجی را در صورت نصب صحیح تحمل کنند.

مقاومت خوب در برابر هوا: لوله پلی اتیلن دارای خواص هوازدگی خوبی هستند، مانند

به عنوان مقاومت در برابر ترک خوردگی استرس محیطی بالا (ECSR). رنگ مشکی لوله ها مقاومت در برابر اشعه UV را تضمین می کند.

ماده خام برای تولید  لوله پلی اتیلن برای کاربردهای بیرونی باید یک ترکیب سیاه رنگ حاوی کربن سیاه به خوبی پراکنده در سطح اسمی 2.5? کربن سیاه باشد. ماشین آلات اکستروژن لوله به صورت محلی از تامین کنندگان معتبر موجود است و شامل یک اکسترودر، قالب (تغذیه مرکزی/طرفدار)، یک کالیبراتور خلاء برای اندازه گیری لوله، حمام خنک کننده، حمل و نقل و یک واحد برش می باشد. گرانول های  لوله پلی اتیلن حاوی 2.5 درصد کربن سیاه به داخل اکسترودر وارد می شوند. در اکسترودر آنها ذوب شده، پلاستیکی شده و سپس از طریق قالب لوله اندازه گیری می شوند. محصولی که به صورت اکسترود خارج می شود در یک کالیبراتور خلاء یا با کالیبراسیون فشار هوا در یک لوله اندازه می شود و در یک حمام خنک کننده کاملاً خنک می شود. به طور مداوم توسط کشش کشیده شده و سپس در واحد برش بریده می شود.

فرآیند تولید باید ضخامت دیواره یکنواخت، سطح داخلی صاف، هندسه دقیق، حداقل تغییرات وزن در هر متر لوله را تضمین کند.


http://pipesteel1.royablog.ir/post/6/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87+%D9%BE%D9%84%D9%8A+%D8%A7%D8%AA%D9%8A%D9%84%D9%86+%D8%A8%D8%A7+%DA%86%DA%AF%D8%A7%D9%84%D9%8A+%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7